27 Aralık 2011 Salı

Beni Tutmayın!



Yağmurlu ve upuzun bir yolu düşe kalka yürümeye çalıştım.
Ve inanılamayacak kadar duygusal bir şampiyonluk hikayemiz oldu sarı lacivertle.
Beni tutma böyle kahpeliklere gelemem, beni tutma çok kötü yanılırsın.
Yıllardır öyle biriktim, öyle gerildim ki,topyekün boşalır toz olur dağılırsın.




Siz benim en ince dilimde türkümü çaldınız
Siz benim en ücra duygularımı talan ederek beslendiniz ulu orta
Benim için her şeyin merkezi Fenerbahçeydi ve her şey onun etrafında dönerdi.
Adliye köşelerinde tükenip topuk yaylasında ararken kendimi, gelip tribüne sığınırdım,umutlarım bir kez daha yeşerirdi.




Beni tutma şantajlara boyun eğmem.
Beni tutma hırsımdan çatlarım.
Yıllardır öyle sabrettim öyle doldum ki,
Şimdi yanardağlar gibi birden patlarım.




Bir yavru serçe hayata bağlanır gibi ağzım açık bağlandım kanaryaya,
bir güvercinin yere çakılan ses tonu gibi haykırdım her gol attığında,
Bir sabah temiz futbol adına bütün ömrümü ve beni sildiniz.
Bir tuhaf senaryoydu ve bu senaryoda zavallı bir figürandım sadece, anlatamam
Kumlara yazılmış sözcükler kadar kısacıktınız karşımda
Ve anladım ki bir takım şeyleri ilk dalgada yitirecektiniz, 




Beni tutma ben senin dizlerine çökemem
Beni tutma ellerimde kalırsın, kırılırsın


Bu nasıl insanlıkmış, bu nasıl adaletmiş, bu nasıl vefaymış
Bu nasıl acıymış ulan bu nasıl vicdansızlık, bu nasıl cefa?


Beni tutma gazabım yakar ellerini, beni tutma hurdahaş olursun.
Yıllardır öyle biriktirdim, öyle nefret ettim ki,bir ah ederim kaskatı kesilir taş olursun.




Ben şimdi gözüne sokuyorum adaleti,ama siz körsünüz ısrarla görmüyorsunuz
Hala o aptal köşenizde oturup, beni öngörülerinizle yargılamak ne kolaymış.
Peki! gördüklerimi gördün, yaşadıklarımı yaşadın mı sen?
İzmir'de 3-1 geriye düştüğümde hissettiklerimi anlayabilir misin sen?
Sivas maçında son 5 dakikada, son maçta kaçan 2 şampiyonluğun acısını yaşadın mı sen?


Beni tutma, beni tutma darmadağın olursun
Yıllardır öyle çok yenildim öyle çok kaybettim ki 
Şimdi bir tükürürüm kaskatı olur rezil olursun!




Ey kir içinde yüzenler, herkesin atına binenler
Ey sürünenler, ey bölenler, bölünenler,
Herkesi birbirine düşürüp, sinsice sevinenler
Ey gençliğimi harcayanlar, ey kağıttan kaplanlar, zavallı sıçanlar.
Ey ciğeri beş para etmezler, ey sıkıyı gördü mü fellik fellik kaçanlar
Ey darbe kaçkınları, orta yolcular, dönekler, sümüklü böcekler
Ey ispiyoncular, bozguncular, medya çömezleri yüzü yırtılmış köçekler, ibneler
Beni tutmayın ulan burama geldi dayandı.
Beni tutmayın bozarım bu kirli oyunlarınızı
Yıllardır öyle ittifaklar kurdunuz, öyle çok sömürdünüz ki
BENİM ADIM FENERBAHÇE ULAN SİKERİM ANANIZI!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder